25.11.2023 Activiteiten

Kerstmarkt 2023

Zaterdag 9 en zondag 10 december

In het weekend van 9 en 10 december organiseert de Surinaamse parochie Petrus Donders een Kerstmarkt. Het is de bedoeling dat er tijdens dat weekend allerlei kerstartikelen worden verkocht en ook zal er eten en drinken te koop zijn. De opbrengst komt ten goede aan de pastorale zorg van de parochie.

Door een terugloop van de financiën de afgelopen jaren en ook door afnemend kerkbezoek, zoekt de parochie naar nieuwe manieren van inkomsten. De parochie staat er financieel niet goed voor en sluiting dreigt als er geen maatregelen worden genomen.

Parochianen kunnen rechtstreeks een extra bijdrage geven of artikelen aanleveren, zoals Kerststukjes, die tijdens de markt zullen worden verkocht. Dus iedereen kan zo op eigen wijze zijn of haar steentje bijdragen.

De Kerstmarkt begint op zaterdag 9 december om 10:30 uur en duurt de 16:30 uur. De volgende dag zondag 10 december gaat de markt door aansluitend op de eucharistieviering van 13:00 uur (±14:15u).

Naast artikelen zijn zijn er ook te koop:

• Koffie en thee
  • Limonade
  • Glühwein
  • Broodjes worst met zuurkool
  • Surinaamse snacks

Wees van harte welkom en neem zoveel mogelijk familie, vrienden en kennissen mee.

De activiteitencommissie van de parochie